africampers.reismee.nl

Welkom op onze Africampers site

'Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver (Loesje).

Vanafoktober 2009reizen wij, met onze twee kinderen, viermaanden door Zuidelijk Afrika.

Op deze site kan jeonze verhalen en foto' s vinden envia de kaartbekijken waar we ons bevinden.Wat meerinformatie over ons en onze reis vind je inhet profiel.

Als je wilt, kan je een berichtje achterlaten maar je kan ons ook emailen op africampers@hotmail.com.

Leuk dat je met ons meereist!

Ta-Ta (Tot ziens),

Rob, Marieke, Saba & Birge Lammers

John, Carla en Nick Wenneker

Hallo Rob, Marieke, Saba en Birge
We willen jullie bij deze een hele fijne en gelukkige tijd toewensen in Afrika. Geniet er van samen!

Groetjes van ons

Carmen

Leuk! Stuur gerust schoolwerk door naar mij, als Saba en Birge reaktie willen hebben van een juf.
Vraag de leraar aan Jantje: kun je 7 wilde dieren noemen die in Afrika leven?
Antwoord van Jantje: 6 olifanten en 1 giraf.
Jullie antwoord was vast beter en ik hoor graag over jullie reis!

Iris, Tony, Foster & Kylie

Wat ontzettend gaaf dat jullie dit doen zeg! Foster en Kylie reizen graag met Birge en Saba mee. En ze zullen best wat vragen hebben voor hun. Wij wensen jullie een ontzettende mooie tijd! Heel veel liefs, vanuit Nashville

Sytse

Of zoals Mao zei: "iedere weg van 5000 mijl begint met de eerste stap" Die is gezet! Grote klasse.

PS: ik mis nog de sponsor "banner" op jullie site van de firma Kip.

Marihuela

Geweldig. Wij vertrekken ook voor een half jaar v.a. 01-01-2011! Zuid Afrika wat heerlijk. Tula mama tula.
Yeebo
Marihuela

Bart, Sasja, Mika en Nikki

Mijn vorige reactie is niet goed aangekomen, dus nogmaals...
Heel veel plezier en kijk goed uit voor die grote wilde dieren!

Monica en Daniel

Hallo, Rob en Marieke,

Heel veel plezier de komende maanden! Fantastische reis die jullie gaan maken. Het reizen bevalt ons ook erg goed en we gaan jullie zeker volgen, als we internet verbinding hebben. Mooie site ook.

Groetjes,
Daniel en Monica

Evelien

Hoi Mariek, Rob, Saba en Birge,

Wat super gaaf om te lezen dat jullie plannen na alle voorbereiding echt realiteit worden! Hele mooie tijd met elkaar en in die prachtige natuur! We gaan jullie zeker volgen op de site.
Veel liefs, Eef en co

Achim & Nuria

Veel Plezier en goede reis.
Met spanning wachten we op avontuurlijke verhalen
Saludos
A&N

Wim & Jacqueline

Wij gaan jullie zeker volgen !
Op jullie mooie site.
Een goeie reis, neem genoeg memorykaartjes mee
En als jullie nog vragen hebben.....

Groetjes uit Rees

Ilona

Ha family Lammers,
Ik heb jullie een e-mailtje gestuurd op het mail adres wat op deze site staat! Ik hoop een reactie terug te krijgen! Heel veel plezier daar en we gaan jullie missen hoor!
liefs de 18 jarige Ilona

juf Alice

Hallo daar heel ver weg.
Zo zijn jullie toch een beetje dicht bij.
ik hoop dat jullie een fijne eerste week hebben gehad. Ik kan niet wachten op meer reisverhalen........

Groetje

John, Carla en Nick

Hé jullie uut Hengel! Wielle uut Vodd'n bunt wel een bitjen jaloers.... Goet goan en wie zult oelle blieven volgen.

Aju

Dennis en Yvonne

Hallo allemaal !!

Leuk om jullie ervaringen te lezen en jullie activiteiten te volgen. Heel veel plezier daar en wij zorgen wel voor je ouders Rob. Je weet ...die zijn nu eenzaam natuurlijk, maar we doen ons best...... (lachu..)
Doe Saba en Birge de groeten van ons en we verwachten een kaartje van ze ...
Dennis en Yvonne

Anouk&Mark&Jolanda&Erik Bruil

Hallo, Familie lammers.

We gaan jullie zeker volgen op de site.
En nog veel plezier in afrika.

Groetjes Bruil

Marjolein Kok

Wat een goed begin. Fijn dat jullie al wat geacclimatiseerd zijn. Op naar het avontuur!
Het wachten in Afrka is gewoon want ....wij hebben een horloge maar zij de tijd! Wellicht een goede oefening voor het beoefenen van geduld en tijd om te ontstressen!

Hallo, Saba en Birge, hebben jullie al walvissen gezien? Het schoolwerk lukt vast prima!
Heel veel plezier en vooral goed kijken dan kunnen jullie ons straks alles vertellen.

Herbert& Sigrid tim, gijs, tess en lotte

Wij wensen jullie daar een hele fijne tijd.
Wij zijn vooral Tim alles op de site aan
het volgen.
Genieten dus.

Groeten

Seb van Dijk

Hallo Saba,

we hebben vandaag een beetje zon gehad. Hoe is het daar bij jullie? Heel veel plezier, geniet ze en de groetjes ook aan je ouders en Birge, van Seb

tim en gijs

Wat leuke fotos ik mis het spelen met jullie wel.
Saba en Birge jullie krijgen een dikke knuffel van
Tim. Hij vraagt steeds wanneer jullie terug komen.
Rob en Marieke jullie ook de groeten van ons allen.

Michel, Marieke, Joris, Lize en Wouter

Hoi avonturiers,

Wat een geweldige en prachtige verhalen en foto's. Het is mooi om te zien dat jullie genieten van de reis en dat het goed gaat. Wij genieten met jullie mee!!!

Birge, Wouter vond je kaartje helemaal cool. Een dikke knuffel voor je van Wouter!!
Saba, wat een prachtpleister heb je gekregen! We hopen dat het weer goed met je gaat.
Marieke we kunnen je eigenlijk niet missen met volleyen, maar toch nog de 1e wedstrijd gewonnen.
Rob, de off-road was pittig, nat, maar met 1075 deelnemers een superevenement. Je hebt wat gemist!

Wij wensen jullie verder een hele goede reis en we blijven jullie met veel plezier volgen.

Groeten van de Veeninks uut Varssel

jelke, lieke, cas, bram, wilma en dennis

Hallo, hier eindelijk een berichtje van ons. Jelke heeft al een hele mooie kaart voor birge gemaakt, en wilde deze op de post doen. Maar we bewaren hem wel even. Ze mist birge wel een beetje. wat hebben jullie al veel meegemaak echt een avontuur super!!!!
en wat een mooie foto's. Nou geniet maar lekker met elkaar en tot de volgende keer. groetjes, van ons allemaal.

Hanny Meulenbrugge

Hallo familie Lammers,
Bedankt voor jullie kaart, jullie ook fijne feestdagen gewenst.
Jinte heeft een zusje gekregen op 9 dec en ze heet Doutzen.
Groetjes van ons allemaal.