africampers.reismee.nl

Midden Namibie

Zeehonden bij Pelican point

Reacties

Reacties

jan

Hee luitjes jullie zijn goed onderweg als die plaatjes allemaal zie begint het bij mij ook de herrineringen weer boven te komen.
Komen jullie nu ook op de route wel opeens een markt tegen soms bij een heel klein dorpje en zowat midden op de doorgaande weg, en wat ik mij daar van het meeste bijgebleven is zoveel klederdrachten en kleuren en de lucht die op z'n markt hangt en van alles en nog wat kon kopen.
Wat ik altijd vreemt vond is als wij wouden gaan braaien en houtskool nodig waren stond die vaak gewoon langs de kant van de weg , en dat in de middel of nowear, je stopte dan en zo opeens stonden er een aantal mensen en ik vroeg mij altijd af waardie nu zo snel vandaan kwamen, terwijl er nergens bewoning te zien was.

Nog heel veel avontuur toegewenst
Groeten uut varssel Jan Monique Seb en Jetske

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!